06.04.2017

«Երիտասարդ ձեռներեց» ծրագրի դրամաշնորհին դիմելու հայտարարություն


                 
          ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈւՆ
14-35 տարեկան ես, գործունյա ու նախաձեռնող։

Զբաղվում ես ձեռներեցությամբ կամ ցանկանում ես հիմնել սեփական բիզնեսը, բայց չունես անհրաժեշտ միջոցներ։

Պատրաստ ես գործ ունենալ իրական գումարների հետ,

ուրեմն «Մարտունի Երիտասարդական Բանկի» կողմից իրականացվող «Երիտասարդ ձեռներեց» ծրագիրը հենց քեզ համար է։

Եթե անգամ չհասցրեցիր դիմել և մասնակցել մեկ օրյա դասընթացին, հոգ չէ, դու կարող ես դիմել դրամաշնորհին։
Դրամաշնորհը չպետք է գերազանցի 100.000 դրամը։

Հայտերը կընդունվեն մինչև ապրիլի 21–ը՝ ներառյալ։

Տեղեկությունների համար կարող եք զանգել`

043 700 285, հեռ.համարին կամ գրել

infomartuni@gmail.com   էլ. հասցեին:

Հայտը ներբեռնելու համար սեխմեք` ԱՅՍՏԵՂ։ 



Комментариев нет:

Отправить комментарий